Az elektromos autók jelentős növekedést hoztak a BMW M értékesítési számaiban 2024-ben.


A BMW M GmbH 2024-ben újabb értékesítési rekordot döntött, az elektromos járművek kiemelkedő népszerűségével a középpontban.

A BMW M GmbH 2024-ben sorozatban tizenharmadik alkalommal döntött értékesítési rekordot, összesen 206 582 autót adva el világszerte, melynek többségét elektromos járművek tették ki. A növekedést az egyre erősödő ügyfélérdeklődés, valamint az elektromos hajtásláncokat is magában foglaló széles modellpaletta segítette elő.

A legkeresettebb modell immár harmadik éve a tisztán elektromos BMW i4 M50, amely 544 lóerős teljesítményével és lenyűgöző, 522 kilométeres hatótávjával szerzi meg a vásárlók szívét. Ez a jármű kiemelkedő szerepet játszik a márka értékesítési sikerében. Az elektromos és benzines modellek iránti stabil kereslet jól mutatja, hogy a BMW hajtáslánc-stratégiája eredményes. Sylvia Neubauer, a BMW M értékesítési alelnöke hangsúlyozza, hogy a sportos vezetési élmény iránti vágy minden hajtáslánc-típus esetében kiemelkedően fontos.

A nagy teljesítményű modellek, mint a BMW M2, M3 és M4, szintén hozzájárultak az értékesítési sikerekhez. Különösen a BMW M2 ért el kiemelkedő, 64 százalékos növekedést, míg az M3 Touring 57 százalékkal javította eladásait. Az első hálózatról tölthető nagy teljesítményű modell, a BMW XM 16 százalékos növekedést produkált, különösen a Label Red csúcsváltozatának köszönhetően.

Az Egyesült Államok, az Egyesült Királyság és Németország piacain a BMW M továbbra is vezető a sportautó-szegmensben, és a vállalat célja, hogy 2025-ben is megőrizze ezt a pozíciót, kiemelten az elektromos járművek piacán.

Related posts