Tartsd észben: Az OTP netbankja továbbra is elérhető, és új határidők kerülnek bevezetésre!

Az OTP Bank ügyfélvisszajelzései alapján egyértelműen kirajzolódik, hogy bár a bankfiókok továbbra is népszerűek a bonyolultabb banki szolgáltatások igénybevételére, a digitalizáció folyamata visszafordíthatatlan. Jelenleg már több millió ügyfél él a mobilbank és az új internetbank nyújtotta lehetőségekkel, ami új dimenziót nyit a banki szolgáltatások világában.
Fontos, hogy a hitelintézet az OTPdirekt korábbi banki felületének kivezetését az ügyfelek elvárásainak figyelembevételével valósítsa meg. A pontos határidőt a bank a későbbiekben, várhatóan 2025 végéig, időben közli az ügyfeleivel - áll a pénzintézet hétfői közleményében.
Kifejtették, az OTP MobilBank és az új internetbank már évek óta elérhető és párhuzamosan használható a régi OTPdirekttel. Az ügyfelek jelentős része már az új szolgáltatásokat használja. Van azonban egy kisebb ügyfélkör, akik még számítógépeiken az OTPdirekten intézik pénzügyeiket.
"Hónapok óta egy dinamikus kommunikációs kampány keretében dolgozunk, és már több millió ügyfelünk felfedezte az új banki felület előnyeit a napi pénzügyeik kezelésében. A kivezetési időszak meghosszabbításával igyekszünk figyelembe venni azokat az ügyfeleinket, akik még nem váltottak, így lehetőséget adunk számukra, hogy kényelmesen átállhassanak. Kérjük, hogy továbbra is... "
Kérjük, hogy fontolják meg az átállást az OTP MobilBankra és InternetBankra, mivel várhatóan 2025 végére kizárólag az új platformok lesznek elérhetők a lakossági ügyfelek számára. Ne hagyják ki a lehetőséget, hogy a legmodernebb szolgáltatások előnyét élvezhessék!
- Kérlek, tedd különlegessé a mondandódat! - fogalmazta meg Vouszka Péter, az OTP Bank digitális csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője.
Az átszerződés folyamata a legegyszerűbben online végezhető el az ügyfelek számára. További információkat az átszerződés részleteiről itt olvashatnak.