Újra elérhetővé válnak ezek az üdítőitalok a boltok polcain: 12 éve nem találkozhattunk velük!

Sok magyar naponta issza, pedig tönkreteszi a vesét: gyors hízást is okoz
Biztosan sokunk emlékeiben élnek azok a "neves" palackok, melyeknél az ikonikus logó mellett saját vagy szeretteink neve is feltűnt, így még személyesebbé téve a pillanatokat.
Május 15-én az Akvárium Nagy Halljában egy különleges eseményt tartottunk, ahol a Coca-Cola Magyarország és az Astro Music együtt ünnepelte a különleges csomagolás visszatérését. Az este tele volt izgalommal és kreatív energiával, amely a két márka egyedi együttműködését tükrözte.
Már évekkel ezelőtt hatalmas népszerűségnek örvendett az egyedi feliratú üdítők ajándékozása. A Coca-Cola először 2013-ban indította el azt a különleges kampányt, amely során palackjaikat személyre szabott nevekkel látták el. Ahogy a nyár és a fesztiválszezon egyre közelebb kerül, egyre több alkalom kínálkozik a barátokkal való koccintásra és a felejthetetlen bulis pillanatok megörökítésére.
Az idei év különleges kampányának keretében áprilistól nyár végéig a magyar boltok polcain feltűnnek a személyre szabott Coca-Cola-dobozok és palackok, amelyeken a neved vagy éppen a legdivatosabb kifejezések szerepelnek. Ne hagyd ki ezt az izgalmas lehetőséget!
Vida Annamária, a Coca-Cola Magyarország szenior márkamenedzsere hangsúlyozza, hogy a digitális korszakban különösen lényeges a baráti kötelékek és a személyes kapcsolatok értékelése. Az idei kampány célja, hogy emlékeztessen minket: a legszebb pillanatok akkor születnek, amikor közösen ünnepelünk és együtt osztozunk az élményekben.