A Hungaria egy különleges esemény keretein belül, a Kreatív Online Partnertalálkozón ünnepelte a közösségét és az együttműködéseket. Az alkalom nem csupán a partnerségek megerősítésére szolgált, hanem egy inspiráló platformot is biztosított a kreatív ötle

A pezsgőcsalád 70 éves születésnapján limitált kiadású termékeket is bemutatott a vendégeknek.
A jellegzetes kék címkéjéről jól ismert pezsgőcsalád május 13-án tartott partnertalálkozóján egy izgalmas kerekasztalbeszélgetés keretein belül Müller Kornél ügyvezető igazgató, Csomay András marketingvezető, Koczuba Róbert pezsgőmester és Gáncs Zoltán gasztronómiai értékesítési vezető osztotta meg gondolatait a hetvenéves hagyományokkal rendelkező Hungaria pezsgő értékeiről. A beszélgetés során a résztvevők rávilágítottak a Hungaria gasztronómiában betöltött fontos szerepére, valamint arra, hogyan fonódott össze a márka a különböző stílusirányzatokkal és a kortárs művészettel az évtizedek során.
A vendégek ezután egy izgalmas pincesétára indultak, ahol felfedezték a Hungaria pincerendszer díszágát. Itt egy különleges pezsgőkóstoló élményben volt részük, amely során a legfinomabb nedűket egyenesen az érlelőpalackokból kóstolhatták meg.
A pezsgőpincészet május 13-i rendezvényén mutatta be a 2025-ös limitált kiadású termékeit. Az ún. gasztronómiai limitált kiadás, a Hungaria Chardonnay-Pinot Noir Brut kifejezetten a hetvenedik évfordulóra készült a leghagyományosabb szőlőfajtákból. Emellett az idén is limitált mennyiségben jelenik meg a pezsgőfogyasztók nagy kedvence, a Hungaria Irsai Olivér Extra Dry, továbbá az idén debütál e termék testvére, a Hungaria Sauvignon Blanc Extra Dry.