Telekom-karbantartás Borsodban: hosszabb ideig tartó szolgáltatáskimaradásra számíthatnak a következő települések lakói.

Egy éjszakára több borsodi településen is elnémulhat a Telekom hálózata, mert a szolgáltató fejlesztéseket végez, hogy a jövőben gyorsabb és megbízhatóbb legyen az internet. A Telekom hálózatkorszerűsítés Borsod több települését is érinti októberben - a fejlesztés miatt egyes helyeken átmeneti szolgáltatáskimaradás várható.
Ha valaki október 14-én éjjel azon töpreng, miért nem működik a Telekom internet, az ok rendkívül egyszerű: a vállalat karbantartási munkálatokat végez a környéken. A Magyar Telekom Nyrt. október folyamán hálózatfejlesztést valósít meg több magyar településen, beleértve számos borsodi területet is. A munkálatok ideje alatt az érintett helyszíneken átmeneti szolgáltatáskimaradásokra lehet számítani. Tehát október közepén a Telekom hálózatának korszerűsítése kezdődik Borsod megyében.
A szolgáltató értesítése alapján 2025. október 14-én, éjfél és reggel 6 óra között az alábbi települések bizonyos részein időszakos szolgáltatáskimaradások várhatóak:
Abaújkér, Arka, Boldogkőújfalu, Boldogkőváralja, Encs, Fony, Gibárt, Hejce, Hernádcéce, Korlát, Mogyoróska, Regéc, Taktaharkány, Vilmány és Vizsoly – ezek a települések mind különleges történetekkel és szépségekkel bírnak. Minden falucska saját varázsát rejti, legyen szó a festői tájakról, a gazdag kulturális örökségről vagy a helyi hagyományokról. Akár a Boldogkő vára körüli romantikus sétákra, akár a vizsolyi híres bibliára gondolunk, mind-mind felfedezésre váró kincsek ezek a települések.
A tervezett üzemidő-kiesés maximálisan 300 percet befolyásolhat.
Telekom hálózati modernizáció Borsodban is!
A Telekom bejelentette, hogy a tervezett fejlesztések fókuszában a hálózat stabilitásának és teljesítményének növelése áll. A korszerűsítési munkálatok befejeztével a felhasználók egy megbízhatóbb és gyorsabb szolgáltatásra számíthatnak. Október közepén, a karbantartási tevékenységek miatt, Borsod több településén átmeneti szolgáltatáskimaradások várhatók, mivel a szolgáltató hálózatát modernizálja a környéken.
Amennyiben a fogyasztók az érintett időszak után is hibát észlelnek, a szolgáltató azt javasolja, hogy indítsák újra a digitális elosztót (modemet vagy routert). Ha a probléma ezt követően sem szűnik meg, a hibát a 1414-es ügyfélszolgálati telefonszámon lehet bejelenteni.
A legújabb információkért csatlakozz hozzánk a Boon.hu Google News platformján is! Ne maradj le a legfrissebb eseményekről!